Until the fat lady sings

Waar in oktober de herfstkleuren bijna pijn doen aan je ogen, zet november alles in op grauw. Het lijkt de hele tijd donker en de wind stormt de laatste bladeren van de bomen, tot alleen wat takken overblijven.

fatlady 1

Ik vond deze foto goed passen bij november: vergane glorie bij een kerkhof van bladeren.

Ik draag een oude zwarte broek met brede pijpen en twee items geleend bij Lena the Fashion Library. Het vintage bloesje heeft een prachtig patroon van herfstblaadjes en de cardigan is van het Duitse biologische kledingmerk Hessnatur. De cardigan is denk ik al van een oudere collectie, ik kon hem in elk geval niet online terugvinden. Maar wat is hij mooi en zacht en multi-inzetbaar! Dit is het eerste item dat ik heb geleend bij Lena en ook echt zou willen kopen omdat het te perfect in mijn garderobe past. We zullen zien…

fatlady 2

Plaats een reactie